Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomePortalGallerySearchLatest imagesRegisterLog in

 

 [Accepted] Resto shaman Level 70

Go down 
AuthorMessage
Szura
Guest




[Accepted] Resto shaman Level 70 Empty
PostSubject: [Accepted] Resto shaman Level 70   [Accepted] Resto shaman Level 70 Icon_minitimeTue Sep 11, 2007 10:31 pm

Characternick:Szura
Level:70
Klasse:shaman
Professions:Mining/JC. kan gjøre noen rare gem som 12 stm,16atp,9spell dmg med meir
Talents:Resto
Attunements: har alle heroic nøkklene og KZ seff
Link til din armory:

Om deg:går på skole, første året på yrkesskolen(elektro), på fri tida liker eg å spille fotball vere med venner osv. ja så spiller eg wow da
Alder:snart 17
Kjønn:gutt

raid experience: før The BC så var det opp til naxx trur eg(som hunter)
no er det kz,magtheridon,the eye, SSc, gruuls lair
korfor eg ser etter ein ny guild er fordi eg er blit litt lei av å raide mange ganger i uke, har lyst til å ta det litt meir med ro å nyte spille.
min tidligere guild er marauders tidligere the sea dogs, vel har ikkje gquit enda men kommer sikkert til å gjør det viss dere slipper meg inn.

ja det er vel det. eg bruker TS men har ikkje mic for tida. er sikkert ikkje noe problem å få Ventrilo om det er det dere bruker.
Back to top Go down
Mirracullux




Number of posts : 94
Age : 36
Location : Harestua ceph
Registration date : 2007-06-30

[Accepted] Resto shaman Level 70 Empty
PostSubject: Re: [Accepted] Resto shaman Level 70   [Accepted] Resto shaman Level 70 Icon_minitimeTue Sep 11, 2007 10:38 pm

Hei hei! Hyggelig:) Vi bruker teamspeak atm. Whisper meg for inv! Velkommen til Furumo kompis:)
Back to top Go down
 
[Accepted] Resto shaman Level 70
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» [Accepted] Application: Level 70 Druid (oppdatert)
» [Accepted] søknad
» [Accepted] Bonafide 70 Warrior
» [Accepted] Zepi-70 Rogue
» [Accepted] 70 lock er interessert i å joine

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Public :: Application-
Jump to: