Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomePortalGallerySearchLatest imagesRegisterLog in

 

 [Accepted] Zepi-70 Rogue

Go down 
AuthorMessage
Sepi
Guest




[Accepted] Zepi-70 Rogue Empty
PostSubject: [Accepted] Zepi-70 Rogue   [Accepted] Zepi-70 Rogue Icon_minitimeTue Sep 11, 2007 8:45 pm

Om din character:
Roguen er ikke veldig bra gearet, men får ihvertfall pvp, bracers,cloak og sko iløpet av morgendagen. Akkuratt kjøpt belte. Skal også skaffe meg arena sverd, får vel det om noen uker.. Men ihvertfall, har vunnet DMG meter lett mot folk som stiller med gear som utklasser mitt gear, så skills har jeg i massevis.

Characternick: Zepi (bugga seg litt på "username" ovenfor)

Level:70

Klasse:Rogue

Professions:Enchanting og skinning.

Talents:




Om deg: Er en seriøs og erfaren spiller som søker litt mer casual spilling, ettersom jeg har raidet ganske hardcore i 2 år. Dette har alltid vært min alt(alternative character), og var CL for warlocks i Aurora boralis. Var meget aktiv med warlocken og hadde den geara fullt opp med epics. Det betyr likevell at jeg har spillt på roguen ganske lenge, ettersom jeg brukte den til avvekksling når jeg var lvl 60. PreTBC erfaring, har jeg vært med alt opp til andre boss i Naxxramas, BC har jeg erfaring opp til første boss i SCC.

Alder: 18

Kjønn: mann Smile

Får håpe dere likte søknaden, selv om den ikke var så fyldig. Smile
Mvh Zepi <3
Back to top Go down
Mirracullux




Number of posts : 94
Age : 36
Location : Harestua ceph
Registration date : 2007-06-30

[Accepted] Zepi-70 Rogue Empty
PostSubject: Re: [Accepted] Zepi-70 Rogue   [Accepted] Zepi-70 Rogue Icon_minitimeTue Sep 11, 2007 8:48 pm

Hei hei! Aurora ja! Very Happy Kontakt meg ingame så tar vi prat:)
Back to top Go down
Sepi
Guest




[Accepted] Zepi-70 Rogue Empty
PostSubject: links   [Accepted] Zepi-70 Rogue Icon_minitimeTue Sep 11, 2007 8:49 pm

Fikk av en eller annen grunn ikke lagt inn addressen til armory og specc, selv om jeg hadde det i "meldingsmoduset".. Får prøve igjen :



Er vel antagligvis ikke ovenfor siden det nok en gang ikke vises i "preview".
Back to top Go down
Mirracullux




Number of posts : 94
Age : 36
Location : Harestua ceph
Registration date : 2007-06-30

[Accepted] Zepi-70 Rogue Empty
PostSubject: Re: [Accepted] Zepi-70 Rogue   [Accepted] Zepi-70 Rogue Icon_minitimeTue Sep 11, 2007 10:03 pm

Velkommen til Furumo!Very Happy
Back to top Go down
Sponsored content





[Accepted] Zepi-70 Rogue Empty
PostSubject: Re: [Accepted] Zepi-70 Rogue   [Accepted] Zepi-70 Rogue Icon_minitime

Back to top Go down
 
[Accepted] Zepi-70 Rogue
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» [Accepted] søknad
» [Declined] Dhinty - 70 rogue
» [Accepted] Bonafide 70 Warrior
» [Accepted] Resto shaman Level 70
» [Accepted] 70 lock er interessert i å joine

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Public :: Application-
Jump to: